1 min read

De voordelen van het automatiseren van het purchase to pay proces

Featured Image

Als wij organisaties bezoeken en adviseren over het automatiseren van hun financiële proces, komen we regelmatig het volgende probleem tegen:

"Waar we vaak tegenaan lopen is dat er ongeautoriseerde bestellingen worden gedaan. Dan ontvangen we een factuur van een order die eigenlijk niet besteld had mogen worden. Maar ja, als we de factuur eenmaal hebben ontvangen, kunnen we dit natuurlijk niet meer terugdraaien."

Door het automatiseren van uw gehele purchase to pay proces; dus niet alleen de factuurverwerking, maar ook de inkoop, voorkomt u deze problemen en kunt u uw gehele proces efficiënt laten verlopen.

Meer weten? Download de whitepaper 'Waarom het hele purchase to pay proces automatiseren?' of download het webinar onderaan deze pagina.

Download de Whitepaper 

Een voorbeeld uit de praktijk

Onze klant SecureLink ondervindt dagelijks de voordelen van hun geautomatiseerde purchase to pay proces:

"Door het complete inkoopproces te digitaliseren hebben we de autorisatie eigenlijk naar voren gehaald. Zo minimaliseren we het risico op foutieve orders en niet geautoriseerde uitgaven. Het naar voren halen van de autorisatie en het automatisch matchen van de inkooporders met de facturen zorgt ervoor dat er geen autorisatie achteraf meer nodig is en het proces snel en soepel verloopt.”

Webinar Purchase to pay automatisering

De voordelen van het automatiseren van het gehele proces

De volgende punten komen minimaal aan bod:

  • Hoe kunt u optimaal gebruik maken van inkoopvoordelen;
  • Vooraf inzicht in de komende financiële verplichtingen;
  • Automatische matching van een order met de bijbehorende factuur;
  • Goedkeuring vóór dat een bestelling geplaatst wordt i.p.v. achteraf;
  • Geen onnodig geplaatste bestellingen en gemiste kortingen meer.

Reserveer direct uw plek!

Dit webinar heeft al plaatsgevonden, u kunt zich nog wel registreren om de opname te bekijken.

Bekijk Webinar

Verbeter de samenwerking met leveranciers door purchase to pay automatisering

Verbeter de samenwerking met leveranciers door purchase to pay automatisering

Een goede relatie met leveranciers is van vitaal belang voor het succes van een bedrijf. Maar hoe versterk je de band met bestaande leveranciers? En...

Lees verder
Een op de vijf mkb bedrijven betaalt facturen niet op tijd

Een op de vijf mkb bedrijven betaalt facturen niet op tijd

Ben jij, als mkb’er, in staat om alle facturen op tijd te betalen? Waarschijnlijk wel, maar wist je dat een op de vijf mkb bedrijven meer dan de...

Lees verder
Samenwerking tussen Inkoop en Finance: de stand van zaken in het mkb

Samenwerking tussen Inkoop en Finance: de stand van zaken in het mkb

Een goede samenwerking tussen de afdelingen Inkoop en Finance is binnen het mkb essentieel voor het succes van een organisatie. Door nauw samen te...

Lees verder