Checklist: De keuze voor een passende oplossing voor purchase to pay automatisering

We hebben een checklist voor je opgesteld om je te helpen bij het vinden van een oplossing die past bij de specifieke situatie van jouw organisatie.

Deze checklist helpt om de juiste vragen te stellen bij het selecteren van een oplossing voor het purchase to pay proces. 

Aan bod komen de volgende onderdelen: 

  1. Algemene gegevens
  2. Inkooporders
  3. Autorisatie en workflow
  4. Facturen verwerken
  5. Kosten
  6. Overig

Vul uw gegevens in

en ontvang direct de checklist in uw mailbox.

Je hebt besloten om het purchase to pay proces te gaan automatiseren. Met de juiste software zal deze beslissing je veel gaan opleveren. Maar hoe maak je nou de keuze voor een passende oplossing? Waar moet je zoal op letten en welke aspecten spelen een belangrijke rol in het maken van de juiste keuze? 

We helpen je op weg met deze checklist. Download een exemplaar door het formulier in te vullen en de checklist komt naar je toe. 

EasySystems Illustraties_v2.0_3. ‘Purchase to Pay-proces’-24

Download úw exemplaar

Het enige wat u hoeft te doen is het formulier in te vullen en de download komt naar u toe.