Whitepaper: Robotic Invoicing

Stapsgewijs richting administratieve lastenverlichting

In deze whitepaper: 

  1. Administratieve lastenverlichting met Robotic Invoicing
  2. Digitale transformatie en de rol van de administratieve bedrijfsvoering
  3. Factuurverwerking volgens Europese richtlijnen
  4. E-facturatie implementeren in uw organisatie
  5. Administratieve lastenverlichting
  6. Gerobotiseerde administratieve processen
  7. Stapsgewijs en praktisch aan de slag

Vul uw gegevens in

en ontvang direct de whitepaper in uw mailbox.

De komende jaren digitaliseert de overheid haar dienstverlening en Robotic Invoicing speelt hier op in. Met Robotic Invoicing voldoen overheden én leveranciers aan de veranderende e-facturatie wetgeving en wordt er een deur geopend naar een wereld van mogelijkheden omtrent administratieve lastenverlichting. 

In deze whitepaper wordt dit concept toegelicht en laten we u aan de hand van een stappenplan zien, hoe eenvoudig het is om 'in te stappen' op een manier die bij uw organisatie en behoeften past. 

banner2 whitepaper robotic invoicing 584x357

Download úw exemplaar

Het enige wat u hoeft te doen is het formulier in te vullen en de download komt naar u toe.