Nieuwe versie Easy Expense maakt declaratiemanagement nog eenvoudiger

Easy Systems staat voor continue ontwikkeling van intelligentie. Maar wat merkt u daar als klant van? Wij vinden het belangrijk dat onze software meebeweegt met de klant en de wensen en eisen van morgen. Dat is een continue ontwikkeling waarvan u veel voordeel zult hebben.

De behoefte aan (specifieke) functionaliteit groeit en dat is voor ons de belangrijkste input voor de ontwikkeling van onze oplossingen. Ook op het gebied van declaratieverwerking blijven wij ontwikkelen en nieuwe functionaliteiten toevoegen.

Creditcardregels in Easy Expense

Het is heel eenvoudig om creditcard gegevens in te laden in Easy Expense. Van uw creditcard maatschappij krijgt u alle mutaties van uitgaven en deze mutaties kunt u toevoegen aan Easy Expense voor verdere verwerking.

De gebruiker van de creditcard voert vervolgens zelf de bewijslast in, in de vorm van bonnetjes. in de nieuwe versie is het nu nog gemakkelijker om de bewijslast in te voeren.

Notificaties en reminders bij nieuwe creditcardregels

Voor de eindgebruiker wilden we het nóg simpeler maken de bewijslast in te voeren. In de huidige versie moet de creditcard gebruiker zelf Easy Expense checken om te kijken of de creditcard regels al ingeladen zijn. Met de nieuwe versie is het mogelijk om in te stellen dat Easy Expense een notificatie per e-mail stuurt zodra nieuwe creditcardregels beschikbaar zijn. De gebruiker weet dan direct dat hij of zij kan inloggen om de bewijslast in te voeren.

Het is tevens mogelijk om reminders in te stellen mocht de gebruiker de bewijslast niet (op tijd) invoeren. Meer weten over Easy Expense of het verwerken van creditcardregels? Neem contact met ons op.

Meer informatie over declaratieverwerking? Neem contact op

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!