Webinar De overstap naar geautomatiseerde factuurverwerking

‘Vroeger was alles beter.’ of ‘We doen het al jaren zo, en dat werkt toch goed?’ Twee voorbeelden van uitspraken die je nog wel eens hoort van mensen die niet zo van verandering houden. Pas als de voordelen van veranderingen duidelijk zijn, is men meer geneigd deze veranderingen te omarmen.

Dat geldt ook voor het factuurverwerkingsproces. De overstap naar geautomatiseerde factuurverwerking, of dit nu vanaf een handmatig proces is of vanaf een andere oplossing, gaat beter als je je goed voorbereid. Waarom of wanneer zou je willen overstappen? Welke bezwaren moet je intern wegnemen? Of beter nog, kun je goed duiden wat de voordelen zijn? Vragen waar je vooraf antwoord op wil hebben om zo een goede overstap te maken.

Onze tips voor een goede overstap naar geautomatiseerde factuurverwerking

Tijdens het webinar ‘De overstap naar geautomatiseerde factuurverwerking’ geeft collega Luuk Jansen tips om de overstap zo goed mogelijk aan te pakken en stof tot nadenken om zelf tot antwoorden te komen op bovenstaande vragen. Aan bod komt o.a.:

  • Wanneer zou je willen overstappen?
  • Argumenten om de directie te overtuigen of draagvlak te creëren
  • Voordelen en aandachtspunten
  • Factuurverwerking versus P2P

Reserveer je plek in dit live webinar!

Om direct aan te melden voor dit webinar, kies je via het formulier de datum die het beste uitkomt. Je hebt de keuze uit 17 maart om 14:00 uur en 19 maart om 10:00 uur. Zodra de registratie ingestuurd is, ontvang je per e-mail een bevestiging met alle informatie die je nodig hebt om deel te nemen.

REGISTREREN

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!