Webinar Geautomatiseerde factuurverwerking integreren met uw Tris omgeving

De volgende thema's komen in elk geval aan bod: 

  • Verwerking van ontvangen pdf, papieren en elektronische facturen;
  • Matchen van facturen met dossiers vanuit Tris;
  • Interne workflow voor controle en goedkeuring van facturen;
  • Opbouwen van compleet digitaal archief.

Vul uw gegevens in

en ontvang direct een link naar het webinar in uw mailbox.

Webinar on Demand: Speciaal voor Tris gebruikers

Het traditionele proces voor het verwerken van facturen is vaak tijdrovend en verloopt gecompliceerd. Het management heeft niet of nauwelijks inzicht in dit proces en doordat de gegevens op een factuur vaak minimaal twee keer worden ingevoerd is de kans op fouten groter. Dit kan efficiënter en dus goedkoper.

Intris-1

“Kunnen jullie ook met ons ERP systeem een koppeling realiseren?”

Het is één van de meest gestelde vragen als we praten over het purchase to pay proces. En dat snappen wij heel goed. Als u een financieel systeem heeft waar u tevreden over bent, of u bent nog niet toe aan vervanging, dan wilt u een oplossing die bij uw huidige én toekomstige systemen aansluit.

Vraag hier úw webinar on demand aan

Het enige wat u hoeft te doen is het formulier in te vullen en de link komt naar u toe.