Webinar ‘Geautomatiseerde factuurverwerking integreren met uw Tris omgeving’

Het traditionele proces voor het verwerken van facturen is vaak tijdrovend en verloopt gecompliceerd. Het management heeft niet of nauwelijks inzicht in dit proces en doordat de gegevens op een factuur vaak minimaal twee keer worden ingevoerd is de kans op fouten groter. Dit kan efficiënter en dus goedkoper.

“Kunnen jullie ook met ons ERP systeem een koppeling realiseren?”

Het is één van de meest gestelde vragen als we praten over het purchase to pay proces. En dat snappen wij heel goed. Als u een financieel systeem heeft waar u tevreden over bent, of u bent nog niet toe aan vervanging, dan wilt u een oplossing die bij uw huidige én toekomstige systemen aansluit.

Easy Invoice i.c.m. Tris

Bent u benieuwd naar deze integratie met Tris? Tijdens het webinar wordt u via een presentatie en een demonstratie geïnformeerd over de mogelijkheden van Easy Invoice, als onderdeel van onze totale purchase to pay suite. De volgende punten komen in ieder geval aan bod:

  • Verwerking van ontvangen pdf, papieren en elektronische facturen;
  • Matchen van facturen met dossiers vanuit Tris;
  • Interne workflow voor controle en goedkeuring van facturen;
  • Opbouwen van compleet digitaal archief.

Vraag het webinar aan!

Vul onderstaand formulier in en ontvang direct per e-mail een link naar het webinar. Bekijk dit webinar dus wanneer u het uitkomt of kijk eenvoudig nog een keertje terug!

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!