Webinar De voordelen van factuurautomatisering

Het traditionele proces van verwerken van facturen is vaak tijdrovend en verloopt gecompliceerd. Matchen van de factuur aan de inkooporder blijkt vaak een grote zoektocht. Het management heeft niet of nauwelijks inzicht in dit proces en doordat de gegevens op een factuur vaak minimaal twee keer worden ingevoerd is de kans op fouten groter. Dit kan efficiënter en dus goedkoper. Herkent u zich in deze situatie? Meld u dan aan voor het webinar ‘De voordelen van factuurautomatisering’.

Tijdens dit gratis webinar vertelt collega Joey Thomas u meer over de volgende thema’s:

  • Het digitaliseren van ordermatching;
  • Hoe u facturen digitaal kunt verwerken zonder handmatige handelingen;
  • Het gebruik – en de voordelen – van een digitaal archief;
  • De informatievoorziening richting de accountant.

U kunt kiezen uit 2 verschillende datums, namelijk dinsdag 17 april om 11:00 uur en vrijdag 20 april om 10:30 uur. Tijdens het webinar maakt u via een presentatie en een demonstratie direct kennis met de voordelen van digitale factuurverwerking en krijgt u een blik in onze oplossing.

Reserveer direct uw plek!

Om u direct aan te melden voor het webinar naar uw keuze, klikt u op een van de onderstaande buttons. Zodra u zich heeft aangemeld ontvangt u een bevestiging per e-mail met alle informatie die u nodig heeft om deel te nemen aan het webinar.

17 april – 11:00 uur 20 april – 10:30 uur

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!