Automatisering begint, waar digitalisering stopt

Bij automatisering worden (gedigitaliseerde) inkooporders, contracten, inkoopfacturen, kostenfacturen en declaraties automatisch verwerkt en voorgelegd aan collega’s ter beoordeling. Een budgethouder ontvangt bijvoorbeeld een bericht op zijn mobiel zodra een factuur door een andere budgethouder is goedgekeurd. Deze moet vervolgens door hem of haar goedgekeurd worden, alvorens de factuur in het financiële systeem geboekt kan worden.

Wanneer verschillende documentenstromen aan elkaar worden gekoppeld, dan kunnen nog meer handmatige stappen worden overgeslagen. Bijvoorbeeld; zodra een inkooporder is goedgekeurd kunnen de bijbehorende inkoopfacturen van de leverancier bij ontvangst volledig automatisch worden verwerkt. Alleen bij afwijkingen zal de betreffende factuur dan aan een budgethouder worden voorgelegd. Easy Systems helpt u met het nemen van dit soort stappen;

  • ongeacht de huidige digitaliserings- of automatiseringsgraad van uw purchase to pay proces; en
  • ongeacht met welk ERP en/of financieel systeem u momenteel óf in de toekomst werkt.

Oplossingen voor het purchase to pay proces:

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!