Stappenplan

Stappenplannen Easy Oplossingen

Om de informatie over onze verschillende oplossingen wat toegankelijker en behapbaar te maken, hebben wij voor al onze oplossingen een Stappenplan gemaakt. In deze stappenplannen wordt in 5 overzichtelijke stappen uitgelegd hoe de specifieke oplossing werkt.

Geen ellenlang verhaal dus, maar kort en krachtig. Benieuwd? Download dan het Stappenplan van uw keuze.

DOWNLOAD STAPPENPLAN

Whitepaper: De Evolutie van het Purchase to Pay proces

Het lijkt zo eenvoudig, een medewerker plaatst een bestelling, de goederen en/of diensten worden geleverd en vervolgens wordt de factuur betaald. De praktijk wijst uit dat dit proces veel complexer is.

Zo heeft menige organisatie moeite met het optimaal inrichten en automatiseren van dit bedrijfsproces. In het primaire proces is dit regelmatig goed ingericht, in het secundaire bedrijfsproces kan dit vaak beter. Deze processen van bestellen tot betalen worden aangeduid met de Engelse term ‘Purchase to Pay’.

Automatiseren P2P processen

Bij het automatiseren van de P2P processen kunnen een 5-tal fases worden onderscheiden. In dit white paper worden de verschillende fases beschreven, die in een organisatie kunnen worden doorlopen op weg naar een efficiënte en effectieve automatisering van dat P2P proces.

Download

De oversdtap naar geautomatiseerde factuurverwerking

Whitepaper: De overstap naar geautomatiseerde factuurverwerking

Het kiezen van een oplossing voor digitale factuurverwerking die bij de eisen en wensen van de organisatie past, is bepaald geen sinecure. Wanneer maak je de keuze om over te gaan op digitale factuurverwerking? Wat zijn de voordelen? Waar moet je zoal op letten en welke aspecten spelen een belangrijke rol in de keuze voor de juiste oplossing?

Deze whitepaper geeft u meer inzicht in het waarom van digitale factuurverwerking en biedt tevens een aantal handvatten voor het maken van de juiste keuze.

Download

Whitepaper: To Cloud or not to Cloud?

De voor- en nadelen van digitale factuurverwerking in de Cloud. Steeds meer processen spelen zich af in de Cloud. Zo is de Cloud inmiddels ook een mogelijkheid bij het kiezen van een oplossing voor het geautomatiseerd verwerken van inkoopfacturen.

Waarom zou je als organisatie kiezen voor digitale factuurverwerking in de Cloud ten opzichte van een on-premise implementatie? Bepaal voordat u een keuze maakt eerst zelf wat voor uw organisatie belangrijk is.

Om u wat meer inzicht te geven in de voor- nadelen van een (public) Cloud oplossing, hebben wij ze alvast voor u op een rijtje gezet.

Download

To cloud or not to cloud
Purchase to Pay in het MKB

Whitepaper: Purchase to Pay in het MKB

5 aandachtspunten voor succesvolle toepassing. In deze whitepaper behandelen we de voordelen en belangrijke aandachtspunten van het automatiseren van het Purchase to Pay (P2P) proces bij MKB bedrijven. Uit diverse marktonderzoeken blijkt dat het digitaliseren van document gedreven processen bij veel MKB organisaties hoog op de agenda staat.

Hierbij worden Invoice Processing en Purchase to Pay oplossingen als de meest belangrijke groeimarkten aangeduid. Reden genoeg om in deze whitepaper de voordelen en aandachtspunten voor succesvolle toepassing van P2P binnen MKB organisaties in kaart te brengen.

Download

Whitepaper: Purchase to Pay implementatietrajecten

Zodra u besluit om het purchase to pay proces te automatiseren volgt al snel de vraag: “Hoe pakken we het (implementatie) traject aan?”.

Door de jaren heen hebben wij heel wat implementaties uitgevoerd, een kaartje voor de eerste rij kun je wel zeggen. Dat heeft ons een heel goed beeld gegeven van wat een succesvolle aanpak is en dat delen we graag met u.

We hebben 5 essentiële zaken op een rij gezet:

  • Draagvlak en samenwerking
  • Eén verantwoordelijke afdeling
  • Waar te beginnen
  • Voldoende tijd voor het bewaken van de kwaliteit
  • Pakketkeuze

Deze 5 zaken worden in de whitepaper ‘Purchase to Pay implementatie trajecten – 5 belangrijke aandachtspunten’ uitgebreid behandeld.

DOWNLOAD

whitepaper p2p implementatietrajecten

Checklist: Keuze voor een passende purchase to pay oplossing

Purchase to pay automatisering is geweldig, daar bent u vast al van overtuigd. Het levert een positieve ROI op en met de juiste software zal deze beslissing u veel gaan opleveren. Maar hoe komt u nou tot de juiste keuze?

Waar moet u zoal op letten en welke aspecten spelen een belangrijke rol in het maken van de juiste keuze? Op basis van jarenlange ervaring op dit gebied hebben wij een checklist samengesteld waarmee u zelf aan de slag kunt om een keuze te maken voor een oplossing en een leverancier.

DOWNLOAD