banner whitepaper waarom hele purchase to pay proces automatiseren

Whitepaper: 'Waarom het hele purchase to pay proces automatiseren?'

Bij de afdeling Finance komen allerlei financiële gegevens voorbij. Dankzij al die beschikbare data kan Finance voorspellingen doen, wijzen op kansen en risico’s en daarmee de directie proactief van strategisch advies voorzien. Maar dan moet al die data wel goed te distribueren zijn. Het bijhouden van een Excel-sheet is niet meer voldoende.

Alleen door het automatiseren van diverse financiële processen kan Finance die unieke positie bemachtigen en als sparringpartner fungeren. In deze whitepaper een uitleg van de voordelen van automatiseren van het hele proces en aan welke eisen een oplossing moet voldoen.

Download

Whitepaper: De overstap naar geautomatiseerde factuurverwerking

Het kiezen van een oplossing voor digitale factuurverwerking die bij de eisen en wensen van de organisatie past, is bepaald geen sinecure. Wanneer maak je de keuze om over te gaan op digitale factuurverwerking? Wat zijn de voordelen? Waar moet je zoal op letten en welke aspecten spelen een belangrijke rol in de keuze voor de juiste oplossing?

Deze whitepaper geeft u meer inzicht in het waarom van digitale factuurverwerking en biedt tevens een aantal handvatten voor het maken van de juiste keuze.

Download

banner whitepaper de overstap naar geautomatiseerde factuurverwerking
infographic handmatig vs digitale factuurverwerking

Infographic: Handmatige versus digitale factuurverwerking

Pas als de voordelen die een nieuw proces kan bieden duidelijk aantoonbaar zijn, is men meer geneigd om veranderingen te omarmen. Dat is ook van toepassing op het factuurverwerkingsproces, waarbij organisaties steeds vaker overstappen van handmatige naar digitale factuurverwerking.

In deze infographic ontdekt u het verschil tussen handmatige en digitale factuurverwerking. Wilt u verder lezen over het onderwerp? We schreven er ook een blog over.

OPEN DIRECT

Whitepaper: Waarom je met e-facturatie je factuurverwerkingsproces een stuk veiliger maakt

Het is verbluffend eenvoudig om je voor te doen als een ander en hier misbruik van te maken. Fraude, spookfacturen en cybercriminaliteit; voor kwaadwillenden is het booming business waar een flinke som geld in omgaat.

Met e-facturatie kun je als financieel professional je factuurverwerkingsproces een stuk veiliger maken. Ontdek hoe dat precies zit in onze whitepaper.

download

Opent een formulier op onze website easy-exchange.nl waar wij alles m.b.t. e-facturatie plaatsen.

Whitepaper Robotic Invoicing: Stapsgewijs richting administratieve lastenverlichting

De komende jaren digitaliseert de overheid haar dienstverlening en Robotic Invoicing speelt hier op in. Met Robotic Invoicing voldoen overheden én leveranciers aan de veranderende e-facturatie wetgeving en wordt er een deur geopend naar een wereld van mogelijkheden omtrent administratieve lastenverlichting.

In deze whitepaper wordt dit concept toegelicht en laten we u aan de hand van een stappenplan zien, hoe eenvoudig het is om ‘in te stappen’ op een manier die bij uw organisatie en behoeften past.

download

Opent een formulier op onze website easy-exchange.nl waar wij alles m.b.t. e-facturatie plaatsen.

Whitepaper: To Cloud or not to Cloud?

De voor- en nadelen van digitale factuurverwerking in de cloud. Steeds meer processen spelen zich af in de cloud. Zo is de cloud inmiddels ook een mogelijkheid bij het kiezen van een oplossing voor het geautomatiseerd verwerken van inkoopfacturen.

Waarom zou je als organisatie kiezen voor digitale factuurverwerking in de cloud ten opzichte van een on-premise implementatie? Bepaal voordat u een keuze maakt eerst zelf wat voor uw organisatie belangrijk is.

Om u wat meer inzicht te geven in de voor- nadelen van een cloud oplossing, hebben wij ze alvast voor u op een rijtje gezet.

Download

To cloud or not to cloud

Whitepaper: De Evolutie van het Purchase to Pay proces

Het lijkt zo eenvoudig, een medewerker plaatst een bestelling, de goederen en/of diensten worden geleverd en vervolgens wordt de factuur betaald. De praktijk wijst uit dat dit proces veel complexer is.

Zo heeft menige organisatie moeite met het optimaal inrichten en automatiseren van dit bedrijfsproces. In het primaire proces is dit regelmatig goed ingericht, in het secundaire bedrijfsproces kan dit vaak beter. Deze processen van bestellen tot betalen worden aangeduid met de Engelse term ‘Purchase to Pay’.

Automatiseren P2P processen

Bij het automatiseren van de P2P processen kunnen een 5-tal fases worden onderscheiden. In dit white paper worden de verschillende fases beschreven, die in een organisatie kunnen worden doorlopen op weg naar een efficiënte en effectieve automatisering van dat P2P proces.

Download