2 min read

Met trots presenteren wij: Easy1

Met trots presenteren wij: Easy1

Op de klantendag kondigden we onze nieuwe generatie software aan: Easy1! In 2022 hebben we de online abonnementen voor kleine organisaties al geïntroduceerd. Nu is het tijd om ook alle Easy Systems klanten kennis te laten maken met onze nieuwste software.   

Al jaren ondersteunt Easy Systems haar klanten met het zo gemakkelijk mogelijk verwerken van inkoopfacturen. Eerst met Swift Factuur, later Easy Invoice, gecombineerd met modules voor expense-, contract- en/of inkoopbeheer.

Inmiddels zijn de technische mogelijkheden én de eisen die aan software worden gesteld behoorlijk veranderd. Al deze componenten brengen we samen in ons nieuwe platform: Easy1.   

All-in-one purchase to pay platform Easy1 

Met Easy1 kunnen we jouw purchase to pay processen nog verder automatiseren en stroomlijnen, waardoor je meer gemak ervaart. De kern van het nieuwe, centrale platform is het samenbrengen van inkoop en finance. Easy1 combineert de vertrouwde factuurwerking met modules voor inkoop-, contract- en expense management. Ook is de traditionele OCR-functie standaard onderdeel van het platform en dus geen losse applicatie meer binnen de software. Hierbij maken we gebruik van moderne AI-technieken om het verwerken van pdf-facturen voor jou nog makkelijker te maken. 

In Easy1 werk je vanuit één duidelijk en overzichtelijk User Interface met centraal beheer van gebruikers en instellingen. Dit biedt eenvoud en gemak: de software is Easy in use! Tevens ben je met de nieuwe software klaar voor alle ontwikkelingen op het gebied van e-invoicing die eraan zitten te komen. Zo is Peppol standaard geïntegreerd.  

Easy1 kent meerdere abonnementsvormen: Freemium, Kick-start, Premium en Enterprise. Via deze verschillende abonnementen kunnen we precies bieden wat organisaties nodig hebben voor een passende prijsstelling.  

Voordelen Easy1 in het kort: 

  • Eén centraal platform als SaaS-oplossing
  • Hoge mate van automatisering binnen het platform
  • Centraal user-beheer
  • Hoge mate van beveiliging
  • Snelle onboarding voor nieuwe klanten

 

Wat betekent dit voor jou? 

Het betekent dat je goed zit bij Easy Systems! We blijven continu onze software verbeteren, zodat je ook in de toekomst bij ons terecht kunt. Je hoeft op dit moment niks te doen, je kunt gewoon blijven werken met onze huidige software.  

Uiteindelijk is Easy1 de opvolger van Easy Invoice en kun je de overgang gaan maken naar dit nieuwe softwareplatform. Je hoeft je hierover geen zorgen te maken: dit gaat niet van de ene op de andere dag. We verwachten eind 2023 een 3.8 versie van Easy Invoice uit te brengen met diverse nieuwe features voor jou als bestaande klant. Tot minimaal eind 2027 gaat de support op uw huidige Easy Invoice omgeving nog gewoon door.

Innovatie in financiële administratie

“Met 20 jaar ervaring in het ontwikkelen en verkopen van financiële software, merkten we dat bestaande oplossingen niet voor ieder bedrijf weggelegd zijn. Wij willen innoveren en met passie zoveel mogelijk administratieve processen automatiseren, bereikbaar voor zoveel mogelijk organisaties. Wij vinden het zonde om tijd te besteden aan taken die software minstens zo goed kan! De kostbare tijd die overblijft kun je aan belangrijkere dingen besteden. Uit die passie én de behoefte in de markt is Easy1 ontstaan”, vertelt Hans van der Kolk, Sales Manager bij Easy Systems.

Planning 

We zijn continu bezig met het doorontwikkelen van het platform. Sinds de start in september maken zo’n 40 organisaties reeds gebruik van Easy1, via een Freemium, Kick-start of Premium abonnement. We verwachten dit jaar nog samen met de eerste Easy Systems-klanten aan de slag te gaan met Easy1.

Binnenkort komen de volgende interfaces beschikbaar voor Easy1: Exact Online, Twinfield, Isah Logistiek en MS Dynamics 365 Business Central. Ook hier werken we continue aan meer nieuwe interfaces voor onze klanten.

Meer weten?

Wil je meer weten over deze software, neem dan contact op met jouw accountmanager of neem een kijkje op www.easy-1.com. Daar kun je het nieuwe platform alvast uitgebreid proberen met een Freemium-account.

Klanten over geautomatiseerde factuurverwerking met Easy Systems

Klanten over geautomatiseerde factuurverwerking met Easy Systems

Verschillende klanten vertellen wat geautomatiseerde factuurverwerking hen heeft gebracht en wat hun ervaringen zijn met Easy Systems in een korte...

Read More
Easy Systems: Klantenwebsite in een nieuw jasje!

Easy Systems: Klantenwebsite in een nieuw jasje!

Heb jij hem al gespot? Hij is ronden rechts onderin op de klantenwebsite te vinden… Het is de chatfunctie op klanten.easysystems.nl! Met deze...

Read More
Al deze klanten kregen een jubileumtaart

Al deze klanten kregen een jubileumtaart

Afgelopen jaar is collega Hajo Koster verschillende keren onderweg geweest met een jubileumtaart. Klanten die 5 jaar klant zijn bij Easy Systems...

Read More