Whitepaper: De evolutie van het purchase to pay proces

In deze whitepaper:

  1. Het purchase to pay proces
  2. Fase 1: papieren proces
  3. Fase 2: digitale factuurverwerking
  4. Fase 3: geautomatiseerd proces
  5. Fase 4: papierloos proces
  6. Fase 5: touchless proces

Vul uw gegevens in

en ontvang direct de whitepaper in uw mailbox.

Het lijkt zo eenvoudig, een medewerker plaatst een bestelling, de goederen en/of diensten worden geleverd en vervolgens wordt de factuur betaald. De praktijk wijst uit dat dit proces veel complexer is. 

Zo heeft menige organisatie moeite met het optimaal inrichten en automatiseren van dit bedrijfsproces. In het primaire proces is dit regelmatig goed ingericht, in het secundaire bedrijfsproces kan dit vaak beter. Deze processen van bestellen tot betalen worden aangeduid met de Engelse term purchase to pay. 

Automatiseren P2P processen

Bij het automatiseren van de P2P processen kunnen een 5-tal fases worden onderscheiden. In deze whitepaper worden de verschillende fases beschreven, die in een organisatie kunnen worden doorlopen op weg naar een efficiënte en effectieve automatisering van dat P2P proces.

easysystems_procurementwheel_s

Download úw exemplaar

Het enige wat u hoeft te doen is het formulier in te vullen en de download komt naar u toe.