Inkoopmanagement
Actueel inzicht in uw verplichtingen

Eenvoudig en snel inkoop aanvragen indienen. Goedkeuring wordt door de juiste persoon verleend vóór de aanschaf van goederen in plaats van achteraf op basis van een factuur. 

 

Bekijk het Webinar on demand

Automatiseren van het inkoopproces 

Geen geschatte reserveringen, maar actueel inzicht in de aangegane verplichtingen staat tegenwoordig centraal bij het opleveren van de maandcijfers. Easy Systems biedt een oplossing waarmee de inkopen van uw organisatie digitaal worden aangevraagd en goedgekeurd en de ontvangsten worden geregistreerd.

 

Vrijblijvend Adviesgesprek

Controle over en inzicht in alle verplichtingen

Door het vooraf vastleggen en goedkeuren van de verplichtingen krijgt u inzicht in en controle over de uitgaven. Doordat u goedkeuring geeft vóór de aanschaf van goederen in plaats van achteraf op basis van een factuur, heeft u altijd actueel inzicht in al uw verplichtingen en worden verrassingen in de budgetten en/of uitgaven voorkomen. Daarnaast kan deze inkoopmanagement tool statistieken opleveren om inkoop optimalisatie door te voeren.

Download de brochure

 

 

Brochure uitgelicht beeld 1920x1278-1

 

Met Easy Purchase kunnen we nu ook alle verplichtingen vastleggen die niet gerelateerd zijn aan ons productieproces.
Banken Champignons
Alfred van Dooren
Applicatiebeheerder | Banken Champignons
Door het complete inkoopproces te digitaliseren hebben we de autorisatie eigenlijk naar voren gehaald. Zo minimaliseren we het risico op foutieve orders en niet geautoriseerde uitgaven.
Securelink-logo
Financial Controller
SecureLink
Onze belangrijkste wens was een oplossing voor zowel het inkoop- als het factuurverwerkingsproces. We wilden een samenhangend proces binnen de verschillende systemen en niet dat deze enkel naast elkaar zouden bestaan.
Nicky Klein Hitec
Nicky Klein
Controller | HITEC Power Protection

Inkoopmanagement Functionaliteiten

 

Gemakkelijk inkoopaanvragen indienen

Iedereen kan gemakkelijk zelf een inkoopaanvraag indienen om, binnen vastgestelde kaders, het inkoopproces te starten. Beoordelingen vinden vervolgens plaats via het procuratieschema.

Inkoopaanvraag indienen
 

MAAK INKOOPORDERS AAN VANUIT INTERNE CATALOGI OF VRIJE INKOOPAANVRAAG

Maak eenvoudig inkooporders aan via een geïmporteerde catalogus (vanuit Excel) of een vrije inkoopaanvraag. 

Catalogus
 

GOEDKEURING VAN INKOOPAANVRAGEN

Na het indienen gaat de aanvraag volgens een vooraf ingesteld procuratieschema naar de juiste persoon voor goed- of afkeuring. Bestellingen via een webshopkoppeling of de interne catalogus worden (na goedkeuring) automatisch naar de leverancier gestuurd.

Goedkeuren aanvraag
 

INZICHT IN DE STATUS VAN DE BESTELLING EN CONTROLE OVER BUDGETTEN

De status van een bestelling is realtime te raadplegen door de besteller en geautoriseerde collega’s. Daarnaast is het mogelijk in te zoomen op een specifiek budget waardoor u meer inzicht en controle heeft over de spend van de organisatie.

Inzoomen budget

Combineer voor nog meer inzicht en controle

Al onze oplossingen draaien op hetzelfde platform. Zie het als verschillende modules die je aan en uit kunt zetten. Het combineren van verschillende modules geeft u meer inzicht en controle over het gehele purchase to pay proces.


3-way match door het combineren van Inkoop en Factuurverwerking

Inkoopmanagement stroomlijnt het inkoopproces en geeft controle over het bestelgedrag van medewerkers. Onze inkoop software is gemakkelijk te combineren met onze software voor Factuurverwerking en Contractmanagement. Hierdoor krijgt u in binnen één Cloud omgeving de controle over het gehele Purchase to pay proces.

Wanneer u onze oplossing voor Inkoopmanagement combineert met  Factuurverwerking kan er een 3-way match plaatsvinden. Er wordt dan automatisch gecontroleerd of de  inkooporder, de geregistreerde levering en de factuur met elkaar matchen. Indien dit het geval is wordt de factuur automatisch goedgekeurd.

Meer over Ordermatching

Uw inkoopproces automatiseren; de voordelen

Gerelateerde Content