Webinar Geautomatiseerde factuurverwerking integreren met SAP

Tijdens de zoektocht naar een oplossing voor geautomatiseerde factuurverwerking is één van de meest gestelde vragen ‘Kunnen jullie ook met ons ERP systeem een koppeling realiseren?’ En die vraag snappen wij heel goed. Als u een financieel systeem heeft waar u tevreden over bent, of u bent nog niet toe aan vervanging, dan wilt u een oplossing die bij uw huidige én toekomstige systemen aansluit.

Gecertificeerde interface met SAP

Waar mogelijk zoekt Easy Systems samenwerkingen met leveranciers van financiële (of ERP) systemen of zorgen we voor een gedegen en vaak gecertificeerde interface. SAP is daar een voorbeeld van. Easy Systems biedt een standaard, gecertificeerde interface met SAP, hierdoor bent u zeker van een goede uitwisseling van informatie tussen uw eigen SAP omgeving en de oplossingen van Easy Systems.

Meer over onze oplossing in combinatie met SAP easy invoice en SAP

Webinar ‘Geautomatiseerde factuurverwerking integreren met SAP’

Bent u benieuwd hoe de oplossingen van Easy Systems integreren met SAP? Op vrijdag 28 september om 14:00 uur en dinsdag 2 oktober om 09:30 uur verzorgen wij een webinar om specifiek in te gaan op geautomatiseerde factuurverwerking. Tijdens het webinar informeren we u middels een presentatie en een demonstratie over de mogelijkheden van Easy Invoice, als onderdeel van onze totale purchase to pay suite.

De volgende punten komen minimaal aan bod:

  • Verwerking van ontvangen pdf, papieren en elektronische facturen;
  • Matchen van facturen met orders en ontvangsten vanuit SAP;
  • Interne workflow voor controle en goedkeuring van facturen;
  • Opbouwen van compleet digitaal archief.

Reserveer direct uw plek!

Registreer vandaag nog voor de datum van uw keuze. Klik op één van onderstaande buttons, na registratie ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw aanmelding.

28 september 14:00  2 oktober 09:30

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!