Verbeter de samenwerking met leveranciers door purchase to pay automatisering
Een goede relatie met leveranciers is van vitaal belang voor het succes van een bedrijf. Maar hoe versterk je de band met bestaande leveranciers? En...
Robotisering is hot, basisschoolkinderen krijgen het vak ‘programmeren’ en goede medewerkers zijn schaars en duur. ICT staat centraal in de maatschappij, zo ook op de financiële afdeling.
Software ontwikkelaar Easy Systems heeft dit vertaald naar geautomatiseerde purchase to pay oplossingen. Samen met Easy Systems werkt u toe naar volledige automatisering. Maak kennis met dit energieke familiebedrijf.
In levende lijve kennismaken? Nodig ons uit voor een afspraak!
Het optimaliseren van uw purchase to pay proces is dé specialiteit van familiebedrijf Easy Systems. “Wij hebben een heleboel kennis en ervaring aan boord”, vertelt Hans van der Kolk Sales Manager bij Easy Systems.
"Wij staan voor continue ontwikkeling van intelligentie en dat doen we met ons eigen development-, verkoop-, implementatie- en supportteam. Alle Easy Systems medewerkers voelen dezelfde betrokkenheid en bevlogenheid. En dat merkt een klant."
Naast een prettige bedrijfscultuur staat Easy Systems bekend om het snelle schakelen, de korte lijntjes en de grote mate van flexibiliteit. Hans: “Wij ontwikkelen ERP-onafhankelijke software en integreren deze in het bestaande systeem van de klant, hierdoor wordt een hoge mate van efficiëntie bereikt. Na de implementatie begint de samenwerking pas echt. Dan is het tijd om te groeien.”
Wat veel ondernemers zich vaak niet genoeg realiseren, is dat de nodige intelligentie en kennis met betrekking tot hun purchase to pay proces al aanwezig is. “Iedere week behandelt de organisatie dezelfde facturen op dezelfde manier”, vertelt Hans. “Deze repeterende handelingen zijn gemakkelijk te vangen in software en dat levert een directe tijdswinst op. Ondernemers en medewerkers hebben zo meer tijd voor het maken van analyses die ten goede komen aan de werkprocessen.”
Omdat automatiseren voor een heleboel ondernemingen een overgang is, begeleidt Easy Systems haar klanten stap voor stap. Hans: “Het belangrijkste is dat een ondernemer met een papieren proces zich eerst digitaal comfortabel gaat voelen. Meestal beginnen we met het automatiseren van de factuurverwerking om daar later andere automatiseringsprocessen aan toe te voegen, zoals: Inkoopmanagement, Contractmanagement en Declaratieverwerking. Wij nemen een klant mee in het proces op basis van zijn eigen kennis en de beschikbare informatie. Doelgericht maar geleidelijk.”
Wilt u meer weten over het optimaliseren van uw purchase to pay proces? Neem voor meer informatie contact met ons op.
Een goede relatie met leveranciers is van vitaal belang voor het succes van een bedrijf. Maar hoe versterk je de band met bestaande leveranciers? En...
Ben jij, als mkb’er, in staat om alle facturen op tijd te betalen? Waarschijnlijk wel, maar wist je dat een op de vijf mkb bedrijven meer dan de...
Een goede samenwerking tussen de afdelingen Inkoop en Finance is binnen het mkb essentieel voor het succes van een organisatie. Door nauw samen te...