Verbeter de samenwerking met leveranciers door purchase to pay automatisering
Een goede relatie met leveranciers is van vitaal belang voor het succes van een bedrijf. Maar hoe versterk je de band met bestaande leveranciers? En...
1 min read
Redactie Easy Systems
12 oktober 2017
De ontwikkelingen binnen ICT gaan in een razend tempo. Cloudoplossingen. De overheid die alleen nog maar e-factureren wil ontvangen. Het klinkt allemaal prachtig, maar wat leveren die mooie termen u nu daadwerkelijk op?
Binnen Easy Systems worden deze ontwikkelingen nauwlettend in de gaten gehouden. Waar zinvol en gewenst door onze klanten passen we onze software aan of ontwikkelen we nieuwe software.
De Easy Systems productowner vertelt: "Easy Systems verzorgt elke 3 weken een concrete verbetering aan de software die we aanbieden, op die manier houden we de vaart er lekker in met elkaar en worden onze bestaande en nieuwe klanten ook daadwerkelijk in toenemende mate ontzorgd. Onze input halen we uit de markt, want wie kan er beter aangeven wat ze nodig hebben dan onze opdrachtgevers zelf. In onze beleving zijn we daardoor in staat om de best mogelijke customer value te leveren."
"Ieder jaar stellen we met elkaar een roadmap op met verschillende grote release-momenten. Dit betekent dat we, naast het snelle inspelen op klantvragen uit de markt, ook bezig zijn met grote, meer overall ontwikkelingen binnen onze software.
Een mooi voorbeeld daarvan is Easy Exchange. Hiermee maken we het mogelijk op een gestandaardiseerde manier digitale facturen en zakelijke bestanden uit te wisselen. Easy Exchange maakt onder andere gebruik van de Peppol standaard. Peppol is een Europese standaard om efficiënt en veilig digitale facturen en zakelijke bestanden uit te wisselen met ontvangers binnen de hele Europese Unie. Maar ook Japan, Nieuw-Zeeland en Singapore zijn inmiddels aangesloten.
Met Easy Exchange bieden we een dienst waarbij de uitwisseling van onder andere facturen tussen ontvanger en verzender, geheel automatisch verloopt en de klant zich niet meer druk hoeft te maken over het formaat.
Dat zijn interessante ontwikkelingen waar we onze klanten graag in mee laten delen, zodat ze met nog minder tijd, minder fouten en vooral meer energie hun dagelijks werk kunnen uitvoeren. Dat is uiteindelijk ook waar we het voor doen: een continue stroom van intelligentie ontwikkelen, zodat onze klanten de meest optimale gebruikerservaring hebben."
Wilt u meer weten over Easy Exchange of benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact met ons op en laat u vrijblijvend adviseren!
Een goede relatie met leveranciers is van vitaal belang voor het succes van een bedrijf. Maar hoe versterk je de band met bestaande leveranciers? En...
Ben jij, als mkb’er, in staat om alle facturen op tijd te betalen? Waarschijnlijk wel, maar wist je dat een op de vijf mkb bedrijven meer dan de...
Een goede samenwerking tussen de afdelingen Inkoop en Finance is binnen het mkb essentieel voor het succes van een organisatie. Door nauw samen te...