1 min read

Wanneer heeft u voor het laatst bekeken of alles nog optimaal functioneert?

Featured Image

Oké, laten we even een kijkje in de dagelijkse praktijk nemen. Hoe vaak wordt er, wanneer er binnen een organisatie software is geïnstalleerd, ongeveer een jaar daarna bekeken of alles nog optimaal werkt?

In 8 van de 10 gevallen gebeurt dit helemaal niet. En dat is jammer, want daarmee verliest u tijd, worden er meer fouten gemaakt en haalt u niet het meest optimale uit het systeem.

Proactief advies

Marcel Strabbing, managing consultant, vertelt hoe Easy Systems hiermee omgaat: “Toen we zo’n jaar of twee geleden merkten dat dit thema speelde onder onze klanten zijn we gaan nadenken over een constructieve oplossing."

"Het antwoord vonden we in het maken van een jaarlijks adviesdocument: we lopen een dag mee binnen het bedrijf en stellen op basis van onze bevindingen een helder adviesrapport op. Uit dit rapport blijkt duidelijk welke verbeteringsslag er te maken is. Belangrijk, want vaak ontstaat er ruis in processen door collega’s die vertrekken en daarmee hun kennis meenemen. Of omdat de ene collega de andere iets op een onjuiste wijze aanleert.”

Blijf scherp

"Wat we eigenlijk maar willen zeggen is: blijf scherp op het proces. Fouten en inefficiënte werkmethoden sluipen gemakkelijk en ongemerkt in de dagelijkse manier van werken.

Na het volledig doorlopen en implementeren van de laatste functionaliteiten ontvangt u een Best of Class Reference, wat betekent dat de kennis rondom en het gebruik van onze producten op een zo hoog mogelijk niveau ligt binnen de onderneming."

Het resultaat? De door u gekozen oplossing wordt op de meest geautomatiseerde, efficiënte en optimale manier gebruikt. En wat dat dan precies betekent? In minder tijd, met minder fouten meer werk van hoge kwaliteit verzetten. Daarom nemen we u graag aan de hand: om samen het pad van perfectie te bewandelen. Loopt u ontspannen met ons mee?

Meer weten?

Wilt u ook graag optimaliseren? Neem contact met ons op en we vertellen u er graag meer over.

7 kpi's in het factuurverwerkingsproces voor meer financieel inzicht

4 min read

De 7 KPI's voor factuurverwerking

Dankzij de digitale transformatie veranderen de verwachtingen die een organisatie heeft van hun financiële afdeling. De financieel manager heeft...

Lees verder
6 redenen voor automatische factuurverwerking

3 min read

6 redenen waarom automatiseren van factuurverwerking een goed idee is

Wanneer je werkt met een handmatig proces voor factuurverwerking, heb je vaak te maken met frustraties. Gebrek aan overzicht is er daar één van. Dat...

Lees verder
wat is purchase to pay

2 min read

Purchase to pay: wat is het en waarom zou je het automatiseren?

In een serie blogs hebben we toegelicht welke deelprocessen van het purchase to pay proces je zou kunnen automatiseren. Die deelprocessen vormen...

Lees verder