1 min read

Wij mogen bijna onze nieuwe huisstijl uitpakken

Featured Image

Het moment van lanceren van de nieuwe huisstijl is bijna aangebroken en het voelt als een cadeautje wat we mogen uitpakken. De komende twee weken zijn we samen met ICreative, Coforce, Diesis en Stiply nog druk bezig om alles klaar te zetten en dan kunnen we eindelijk delen waar we al die tijd achter de schermen mee bezig zijn geweest. 

Vóór het zover is, nemen we u nog even mee in het verhaal waarom we dit nou eigenlijk doen. Waarom zijn wij nou zo enthousiast? De kracht van zelfstandig en samen, we hebben het eerder genoemd, maar dat is de belangrijkste boodschap die we willen uitdragen.  

Samen haal je er het beste uit. Dat is ons gemeenschappelijke uitgangspunt, wat ons verbindt en verder brengt. Samen met collega’s en met klanten, maar bijvoorbeeld ook met onze partners.  

Als groep bieden wij partners de mogelijkheid om te opereren binnen een groter netwerk, dat support en zekerheid biedt. De voordelen van onze verschillende specialistische oplossingen én onze gecombineerde kennis en expertise, leiden tot meer kansen en gezamenlijk succes. Voor onze klanten én klanten van onze partners.

ES_sneak preview

 

Hoe Finance de organisatie meer data-gedreven kan maken

Door verdere digitalisering en automatisering wordt de financiële afdeling steeds meer data-gedreven. Wat betekent dit voor het werk van de financieel professional? En hoe kan Finance de interne...

3 basisprincipes voor de moderne financiële organisatie

Dagelijks ben ik in contact met diverse organisaties die hun, vaak complexe, financiële processen willen optimaliseren. Hoewel dat het nodige advies op maat betekent, zie ik ook een gemene deler in...

3 tips voor Finance om duurzame klantrelaties op te bouwen

Hoe groot of klein uw bedrijf ook is, een goede relatie met uw klanten onderhouden is een van uw hoogste prioriteiten. Want het kost zoals we allemaal wel weten meer moeite om een nieuwe klant binnen...