Met hetzelfde aantal handen, meer werk aankunnen of met minder handen, hetzelfde werk kunnen verzetten? Met OCR as a service bespaart u op het handmatig scannen en valideren van facturen. U wordt volledig ontzorgt, wij nemen alle werkzaamheden van het scan- herken- en valideerproces uit handen.

JA, IK WIL GRAAG MEER INFORMATIE

OCR as a service: Het proces in het kort

  1. Uw papieren facturen komen via u of rechtstreeks bij ons binnen en wij legen uw digitale facturen inbox voor u.
  2. De facturen worden gescand en de OCR tool herkent en valideert de gegevens.
  3. Na validatie wordt de factuurdata aangeboden aan Easy Invoice voor verdere verwerking.

Automatisch aflezen kopgegevens factuur

De volgende kopgegevens worden automatisch afgelezen van de factuur en vervolgens doorgezet naar Easy Invoice:

  • Factuurdatum
  • Factuurnummer
  • Valuta
  • IBAN nummer
  • Crediteurennummer
  • 0% bedrag
  • 6% bedrag
  • 21% bedrag
  • Incl. BTW bedrag
  • Excl. BTW bedrag

Met OCR as a service nemen wij u de verwerking van uw papieren en pdf facturen volledig uit handen. Zo kunt u zich focussen op andere belangrijke zaken.

Mogen we eens bij u langskomen om te praten over het automatiseren van uw factuurverwerkingsproces? Samen met u kijken we graag naar welke oplossing geschikt is voor uw organisatie.

Meer weten over geautomatiseerde factuurverwerking? Maak een afspraak!

Adviesgesprek