1 min read

Easy Systems als internationaal softwarehuis

Featured Image

Landsgrenzen vervagen en bedrijven gaan internationaal. Dat gegeven heeft onmiskenbaar gevolgen voor de manier waarop bedrijven hun software willen inregelen. En dan gaat het écht niet alleen om een andere taal, maar juist ook over mogelijkheden en eisen die gesteld worden aan systemen als gevolg van specifieke regelgeving.

Aan het woord is Hans van der Kolk Sales Manager bij Easy Systems: "Ik ben veel in het veld en merk dat financieel managers, naast een hele rij andere relevante zaken, één ding heel belangrijk vinden: zekerheid. Zekerheid dat software werkt, dat het betrouwbaar is én dat de aanbieder van de software over, laten we zeggen tien jaar, nog bestaat. En dat we onze software tegenwoordig ook internationaal aanbieden is nóg zo’n zekerheid.

Ik werk nu zelf zo’n elf jaar bij Easy Systems en zie elke dag opnieuw hoe snel de ontwikkelingen rondom purchase to pay gaan. Ik durf te stellen dat we als bedrijf aardig vooroplopen in het aanbieden van slimme oplossingen, zeker ook nu we onze activiteiten hebben uitgebreid naar landen als België, Frankrijk en Duitsland."

Nederland innoveert

"In Nederland zijn we, onder meer als gevolg van regeringsmaatregelen, behoorlijk vooruitstrevend qua regelgeving en daarnaast ook al flink gedigitaliseerd. Zeker als je dit vergelijkt met andere landen waar nog volop met papier gewerkt wordt. Onze ervaring in Nederland is van meerwaarde voor onze internationale klanten maar ook voor onze resellers om daarmee meerwaarde te creëren voor gebruikers en klanten die zij bedienen.

Ieder jaar zetten we ons als organisatie volop in om kwalitatief hoogwaardige resellers door heel Europa aan ons te binden. Ons doel is om in nóg meer landen aanwezig te zijn met support in eigen taal en het begeleiden van internationalisering rondom purchase to pay in de breedste zin van het woord. En uiteindelijk heeft u daar, als eindgebruiker die wel zin heeft in een serieuze blik over de grens, dan weer volop voordeel van."

7 kpi's in het factuurverwerkingsproces voor meer financieel inzicht

De 7 KPI's voor factuurverwerking

Dankzij de digitale transformatie veranderen de verwachtingen die een organisatie heeft van hun financiële afdeling. De financieel manager heeft...

Lees verder
6 redenen voor automatische factuurverwerking

6 redenen waarom automatiseren van factuurverwerking een goed idee is

Wanneer je werkt met een handmatig proces voor factuurverwerking, heb je vaak te maken met frustraties. Gebrek aan overzicht is er daar één van. Dat...

Lees verder
wat is purchase to pay

Purchase to pay: wat is het en waarom zou je het automatiseren?

In een serie blogs hebben we toegelicht welke deelprocessen van het purchase to pay proces je zou kunnen automatiseren. Die deelprocessen vormen...

Lees verder