Verbeter de samenwerking met leveranciers door purchase to pay automatisering
Een goede relatie met leveranciers is van vitaal belang voor het succes van een bedrijf. Maar hoe versterk je de band met bestaande leveranciers? En...
Wilt u optimaal gebruik maken van e-factureren, maar krijgt u niet al uw leveranciers zover dat zij de facturen op de juiste wijze aanleveren? Dan bieden wij naast factuurherkenning nu ook OCR in de cloud.
Easy Systems ontzorgt u volledig doordat al uw digitaal ontvangen en/of gescande facturen automatisch worden herkend en de factuurgegevens direct worden geïmporteerd in Easy Invoice.
De volgende kopgegevens van de factuur worden automatisch gevuld in Easy Invoice:
Easy Systems garandeert 100% herkenning op bovenstaande factuurgegevens. De crediteuren check vindt plaats op basis van het KvK nummer (deze moet bekend zijn in uw ERP/financieel systeem). OCR in de cloud kan worden ingezet om meerdere e-mailaccounts uit te lezen en biedt de mogelijkheid om te communiceren (terugkoppeling) met de afzender over ontvangst of over eventuele ontbrekende gegevens op de factuur.
Wilt u graag meer informatie ontvangen over OCR in de cloud en de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan gerust contact met ons op via info@easysystems.nl of 0318 648 748.
Een goede relatie met leveranciers is van vitaal belang voor het succes van een bedrijf. Maar hoe versterk je de band met bestaande leveranciers? En...
Ben jij, als mkb’er, in staat om alle facturen op tijd te betalen? Waarschijnlijk wel, maar wist je dat een op de vijf mkb bedrijven meer dan de...
Een goede samenwerking tussen de afdelingen Inkoop en Finance is binnen het mkb essentieel voor het succes van een organisatie. Door nauw samen te...