Digitaal declareren is vrijwel voor elke organisatie een stap vooruit ten opzichte van handmatig declareren. Niets is immers zo omslachtig als het indienen van papieren bonnetjes en het invullen van bijbehorende Excel-schema’s waarin deze uitgaven genoteerd moeten worden.

Wanneer uw organisatie overstapt op digitaal declareren is alle moeite van het handmatig invullen van schema’s en overzichten voortaan verleden tijd. Dit bespaart uw medewerkers, maar ook uw administratieve afdeling direct veel tijd.

“Easy Expense maakt het voor onze medewerkers mogelijk om, ongeacht hun locatie, eenvoudig kosten te declareren en de voortgang daarvan te monitoren.” UTZ Certified

Easy Systems ontwikkelde speciaal voor MKB-bedrijven de oplossing Easy Expense. Deze software helpt bedrijven om digitaal declareren naar een hoger niveau te tillen. Easy Expense sluit aan op onze facturatieverwerkingssoftware Easy Invoice, maar kan óók gekoppeld worden aan uw eigen workflow software.

Voordelen van digitaal declareren

  • Het indienen van bonnetjes en declaraties bestaat uit twee eenvoudige handelingen: het invullen van een eenvoudig digitaal formulier en het toevoegen van de bon met behulp van de fotocamerafunctie op uw telefoon.
  • De ingediende bonnen komen direct op de juiste plek binnen in uw financiële administratie. Hiervoor hoeven geen aanvullende handmatige handelingen verricht te worden.
  • Ook creditcarduitgaven kunnen met Easy Expense worden verwerkt.
  • Tevreden medewerkers door snelle verwerking.

     Uw declaratieverwerking automatiseren?

          LEES MEER OVER EASY EXPENSE

Digitaal declareren per bon of per pakket

Overweegt u over te stappen op digitaal declareren? Dan kunt u Easy Expense als los softwarepakket bij ons afnemen. De kosten hiervan zijn onder meer afhankelijk van de grootte van uw organisatie en het aantal declaraties dat u maandelijks verwerkt.

Voor organisaties met een klein aantal declaraties is het interessant te weten dat u ook kunt kiezen voor de ‘Pay per expense’ variant. Hier betaald u per ingevoerde declaratie in plaat s van per gebruiker. Op die manier kunt u goedkoper uitkomen.

 

Advies over digitaal declareren

Wilt u meer weten over digitaal declareren met Easy Expense? Plan dan een gratis adviesgesprek met een van onze adviseurs. In dit gesprek kijken we naar uw huidige proces van declaratieverwerking en schatten we in welke voordelen het u oplevert om over te stappen.

Bespreek de mogelijkheden!

PLAN ADVIESGESPREK

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!