All-in-one versus best-of-breed

7 redenen om te kiezen voor een ERP-onafhankelijke factuurverwerkingsoplossing.

All-in-one of best-of-breed. Dat is de keuze die bedrijven moeten maken als ze hun ERP-functionaliteit willen uitbreiden met een factuurverwerkingsoplossing. Vaak ook het moment dat het ERP-systeem heroverwogen wordt. De misvatting bestaat dat een ERP-selectie en – implementatie afgerond moet zijn, voordat aan een oplossing voor factuurverwerking gedacht kan worden. In dit blog leggen wij u graag uit dat het één het ander niet hoeft uit te sluiten. Wij geven u 7 goede redenen om te kiezen voor ERP-onafhankelijke factuurverwerkingssoftware.

Soms kiezen bedrijven voor all-in-one ERP-software. Wel zo gemakkelijk, toch? Maar wat deze bedrijven zich misschien niet voldoende realiseren, is dat tools zoals factuurverwerking binnen een all-in-one ERP-systeem vaak zeer standaard zijn ingericht en weinig flexibiliteit bieden. En standaard sluit niet altijd aan bij de praktijk. Een best-of-breed oplossing is speciaal ontwikkeld voor het factuurverwerkingsproces en dat ziet u terug in o.a. functionaliteit en flexibiliteit. Wij geven u 7 redenen om te kiezen voor onze ERP- onafhankelijke oplossing met betrekking tot factuurverwerking.

1) ERP-onafhankelijk: Onze oplossing, Easy Invoice, is ERP-onafhankelijk. Als organisatie realiseren wij maandelijks een koppeling met een voor ons nieuw ERP- systeem. Inmiddels hebben wij ruim 40 verschillende ERP-systemen gekoppeld. Wij nemen iedere uitdaging aan en zorgen ervoor dat ook uw ERP-systeem met succes wordt gekoppeld aan Easy Invoice.

2) Beperkte groep ERP-gebruikers: De onafhankelijke werking van onze tool heeft als voordeel dat u minder gebruikers hoeft toe te laten tot uw ERP-systeem. Dit houdt het overzichtelijk en verkleint de kans op het maken van fouten.

3) Duurzaamheid: Een derde positief gevolg van ERP-onafhankelijkheid is duurzaamheid. Wanneer u uw ERP-systeem wilt vervangen, verhuist Easy Invoice gewoon mee.

4) Flexibiliteit: Easy Invoice wordt dusdanig geconfigureerd/ingericht dat het volledig aansluit op uw purchase to pay proces.

5) Goede prijs/kwaliteitverhouding: Omdat Easy Invoice een oplossing is die op maat wordt geconfigureerd, biedt het u veel meer functionaliteit dan een standaard tool. Zodra Easy Invoice voor u werkt, bespaart u direct op kosten en tijd.

6) Stand-alone tool: Een ERP-selectie- en implementatieproces neemt minimaal anderhalf jaar aan tijd in beslag. Wist u dat u op ieder moment kunt starten met Easy Invoice? Gedurende het selectie- en implementatieproces profiteert u al van besparingen op kosten en tijd op het gebied van factuurverwerking.

7) Optimalisatie: Op basis van markt- en bedrijfsontwikkelingen optimaliseren wij ieder jaar uw Easy Invoice proces. Op deze manier blijft uw software up-to-date en werkt deze het meest efficiënt.

Easy Systems is een purchase to pay specialist. Wij bieden de beste ERP-onafhankelijke oplossing op het gebied van factuurverwerking.

Durft u de uitdaging aan?

Neem voor meer informatie contact met ons op.

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!