Easy Invoice: wel zo gemakkelijk

Easy Systems biedt oplossingen voor het automatiseren van het gehele purchase to pay proces. In dit blog maakt u kennis met ons portfolio aan ERP-onafhankelijke oplossingen en lichten wij één van onze tools, Easy Invoice, graag verder toe. Lees en bepaal zelf in hoeverre wij ú kunnen ontzorgen.

Easy Systems is een purchase to pay specialist. Wij geloven dat het automatiseren van uw purchase to pay proces enkel voordelen oplevert. Wat houdt dit automatiseringsproces in? Om kort te zijn: minder papier, meer digitaal en minder manuele handelingen en meer automatische processen. Volledig ontzorgd worden binnen uw purchase to pay proces levert u veel kosten- en tijdbesparing op. Door facturen te matchen met informatie in bijvoorbeeld contracten of inkooporders is verregaande automatisering mogelijk.

Welke purchase to pay oplossingen bieden wij aan?

U kunt bij ons terecht voor het automatiseren van het gehele purchase to pay proces. Denk hierbij aan:

De meeste organisaties starten met het automatiseren van het factuurverwerkingsproces, omdat dit relatief gemakkelijk en snel te realiseren is en vaak het meeste rendement oplevert.

Nieuwsgierig naar onze purchase to pay oplossingen? Vraag een demo aan DEMO

Uitgelicht: Factuurverwerking met Easy Invoice

Een van onze oplossingen is Easy Invoice – Dé oplossing voor digitale factuurverwerking. Vandaag de dag bereikt een factuur op verschillende manieren uw onderneming. En al deze facturen moeten uiteraard netjes geadministreerd worden. Wij hoeven u niet uit te leggen dat dit een tijdrovende en foutgevoelige taak is wanneer dit handmatig gebeurt. Met Easy Invoice is dit verleden tijd. Door het geautomatiseerd verwerken van uw inkomende facturen creëert u meer efficiëntie en inzicht, minimaliseert u de kans op fouten en realiseert u flinke tijdswinst!

Easy Invoice maakt het eenvoudig

Na ontvangst wordt een nieuwe factuur direct opgenomen in het geautomatiseerde proces. Onze slimme software beperkt de manuele handelingen tot een minimum. Door gebruik te maken van matching met order – en/of contract informatie hoeven steeds minder facturen de organisatie in voor goedkeuring. Hierdoor worden medewerkers ontlast en wordt de snelheid in het proces verhoogd.

Foutreductie

Het reduceren van manuele handelingen minimaliseert de kans op het maken van fouten. Bij het overtypen van gegevens en menselijke controle kunnen – zeker onder tijdsdruk – fouten worden gemaakt. Door de basishandelingen te automatiseren blijft er voor de medewerker op de financiële administratie meer tijd over om met rapportages en procescontrole bezig te zijn. Een positieve verandering in de rol van de medewerker.

Persoonlijk digitaal archief

Binnen de traditionele financiële administratie zijn medewerkers veel tijd kwijt met het archiveren van papieren facturen. Via verschillende mappen verdwijnt de factuur uiteindelijk in het grote papieren archief. De digitale archieven binnen Easy Invoice maken alle informatie snel inzichtelijk voor uw medewerkers. Zo kan alle informatie in de toekomst weer worden gebruikt. Niet alleen op de financiële administratie, maar ook door de budgethouders.

Sterke insteek op inzicht en controle

Easy Invoice biedt u meer inzicht in en controle over uw betaalprocessen. U hebt inzage in de workflow, doorlooptijd, knelpunten en spend analyses. Hierdoor worden uw betaalprocessen beter stuurbaar en dat heeft een positief effect op de interne verwerkingskosten per factuur .

Procesbewaking

Met Easy Invoice beschikt u op ieder gewenst moment over procesinformatie : waar de facturen zich bevinden, wat uw verplichtingen zijn en waar het eventueel spaak loopt in het proces. Alle handelingen worden binnen Easy Invoice vastgelegd, zodat ook achteraf via een audittrail inzichtelijk is wanneer en door wie mutaties zijn gedaan.

Bent u benieuwd wat Easy Invoice voor uw bedrijf kan betekenen?

Nodig ons uit voor een afspraak! AFSPRAAK MAKEN

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!