1 min read

Klanten vertellen over geautomatiseerde factuurverwerking met Easy Systems

Featured Image

Verschillende klanten vertellen wat geautomatiseerde factuurverwerking hen heeft gebracht en wat hun ervaringen zijn met Easy Systems in een korte referentievideo. In onderstaande video krijgt u tevens een impressie van onze klantendag.

Video referentie diverse klanten

Hieronder een samenvatting van de korte referentievideo.

Tijdbesparing in factuurverwerking

Aan het woord is Wilco Vink, administratief medewerker bij Lan Handling Technologies BV. Lan Handling Technologies BV heeft een koppeling gerealiseerd met Accountview en Isah, op jaarbasis verwerken zij 6000 facturen. Sinds 2016 werken zij met Easy Invoice en dat heeft ze veel tijdsbesparing opgeleverd. De facturen worden geheel geautomatiseerd verwerkt en de medewerkers hoeven hier verder niks meer aan te doen. En dat werkt perfect volgens Wilco Vink.

Het is een leuke ontwikkeling, een stap richting de toekomst. Ik zou niet meer een wereld zonder Easy Systems willen.

Jan-Paul Eldering, Verder Liquids

Informatie altijd en overal beschikbaar

Voor Thøre Gericke, Controller bij Pont Packaging, is het meest belangrijk dat hij altijd en overal zijn informatie beschikbaar heeft en dat hij gemakkelijk zijn controles kan uitvoeren. Pont Packaging BV heeft Exact Globe als ERP pakket en verwerkt 22.000 facturen.

Prettig en persoonlijk contact

Jan-Paul Eldering, werkzaam bij Verder Liquids, geeft aan dat het prettige en persoonlijke contact de doorslag heeft gegeven om voor Easy Systems te kiezen. En nu een aantal jaar verder geeft hij aan niet meer zonder Easy Systems te kunnen. Verder Liquids verwerkt 45.000 facturen per jaar en heeft Easy Invoice gekoppeld met MS Dynamics NAV.

Verbeter de samenwerking met leveranciers door purchase to pay automatisering

Verbeter de samenwerking met leveranciers door purchase to pay automatisering

Een goede relatie met leveranciers is van vitaal belang voor het succes van een bedrijf. Maar hoe versterk je de band met bestaande leveranciers? En...

Lees verder
Een op de vijf mkb bedrijven betaalt facturen niet op tijd

Een op de vijf mkb bedrijven betaalt facturen niet op tijd

Ben jij, als mkb’er, in staat om alle facturen op tijd te betalen? Waarschijnlijk wel, maar wist je dat een op de vijf mkb bedrijven meer dan de...

Lees verder
Samenwerking tussen Inkoop en Finance: de stand van zaken in het mkb

Samenwerking tussen Inkoop en Finance: de stand van zaken in het mkb

Een goede samenwerking tussen de afdelingen Inkoop en Finance is binnen het mkb essentieel voor het succes van een organisatie. Door nauw samen te...

Lees verder