Wanneer een medewerker een aanschaf doet voor uw bedrijf moet de bon daarvan opgenomen worden in uw administratie en natuurlijk, het liefst snel, worden uitbetaald. In veel gevallen moet de fysieke bon dan worden ingeleverd en gescand. Lastig, want dit kost vaak veel tijd en er zijn veel handmatige handelingen voor nodig. Kan het sneller en handiger?

Ja, dat kan! Easy Systems ontwikkelde software om digitaal declaraties te verwerken: Easy Expense. Ideaal te gebruiken voor het het scannen van bonnetjes. Uw medewerker betaalt, scant direct de bon en de onkosten worden digitaal verwerkt en de medewerker wordt snel  uitbetaald. Hoe werkt het?

Eenvoudig bonnetjes scannen

Uw medewerkers scannen bonnetjes eenvoudig via een app op hun mobiele telefoon. Dit kan op ieder gewenst moment en op iedere plaats. Met de archieffunctie worden de gescande bonnetjes op een centrale plek bewaard, zodat ze ieder moment kunnen worden ingezien. Zo hoeft u nooit meer de originele bonnetjes te bewaren.

Gescande bonnetjes declareren

Met de app kunnen uw medewerkers bonnetjes scannen en direct online declareren bij de financiële administratie. Medewerkers maken een foto van het bonnetje waarna de benodigde gegevens automatisch van het bonnetje worden afgelezen. Vervolgens dienen zij de declaratie met bijbehorende bonnetje digitaal in. De ingevoerde declaraties kunnen worden gecontroleerd door de verantwoordelijke leidinggevende. Als de gescande bon goedgekeurd is,  wordt het bedrag uitbetaald. Hiermee wordt het gehele proces omtrent digitaal declareren volledig geautomatiseerd.

Aan de slag met Easy Expense

Lees meer over declaratieverwerking met Easy Expense of vraag direct een vrijblijvend adviesgesprek aan voor uw bedrijf.

Plan adviesgesprek