Digitale factuurverwerking in combinatie met Accountview

Digitale factuurverwerking in combinatie met Accountview

Het traditionele proces voor het verwerken van facturen is vaak tijdrovend en verloopt gecompliceerd. Het management heeft niet of nauwelijks inzicht in dit proces en doordat de gegevens op een factuur vaak minimaal twee keer worden ingevoerd is de kans op fouten groter.

Dit kan efficiënter en dus goedkoper. Met Easy Invoice bieden wij u een passende oplossing voor het geautomatiseerd verwerken van uw inkomende facturen. Of ze nu op papier, digitaal als pdf of elektronisch als .xml factuur binnenkomen.

Download hier het stappenplan voor Easy Invoice.

Download Stappenplan

Standaard koppeling in Accountview

Voor gebruikers van AccountView biedt Easy Systems verschillende mogelijkheden. Zowel voor het verwerken van facturen als ook andere type documenten. Door optimaal gebruik te maken van de standaard beschikbare BackOffice Server van AccountView, kunnen inkomende facturen snel en efficiënt worden verwerkt richting de financiële administratie. Hierbij kunnen ontvangen facturen vroegtijdig worden vastgelegd (met betaalblokkade).

Na goedkeuring in Easy Invoice kunnen de facturen worden vrijgegeven voor betaling en kan de boeking, waar nodig, automatisch worden aangepast (update). De naadloze integratie van beide systemen maakt het voor de AccountView gebruiker mogelijk om de facturen bij de boeking, via een unieke link (URL), met één klik te openen in Easy Invoice.

Gratis adviesgesprek aanvragen

De voordelen van Easy Invoice

Het werken met Easy Invoice in combinatie met AccountView biedt u o.a. de volgende voordelen:

  • Bewezen standaard interface met AccountView
  • Ontvangen en geautomatiseerd verwerken van facturen met intelligente herkenningssoftware
  • Automatisch boeking voorstellen genereren vanuit stamdata in AccountView
  • Eenvoudige voorregistratie, update, boeking en betaalbaarstelling vanuit Easy Invoice
  • Terugkoppeling van o.a. boekstuknummers en betaaldatum uit AccountView naar Easy Invoice
  • AccountView blijft leidend (stamdata, validatie)
  • Het boekingsscherm, en dus alle velden, van Easy Invoice is gelijk aan die in AccountView
  • Volledig web-based
  • Beperkte investeringskosten (goede prijs-kwaliteitverhouding)
  • Af te stemmen op uw bedrijfsprocessen (parameters en configuratie)
  • Ondersteuning bij nieuwe versies van Accountview
  • Integratie met alle financiële- en ordersystemen
  • Goedkeuring op factuur of regelniveau (incl. eventuele autorisaties)
  • Factuur raakt nooit meer zoek (transparantie)
  • Automatische procesbewaking (reminders etc.)
  • Persoonlijk digitaal archief

Klanten die werken met Easy Invoice i.c.m. AccountView

Verschillende van onze klanten maken gebruik van de combinatie Easy Invoice en AccountView. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:

De app van Easy Invoice

Wilt u niet gebonden zijn aan een werkplek om uw facturen te kunnen bekijken, te retourneren of goed te keuren? Dat kan nu met de app van Easy Invoice. Klik verder om meer te lezen over deze handige applicatie, waarmee u 24/7, waar u ook bent inzicht heeft in uw facturenstroom. Snel, gemakkelijk en altijd bereikbaar.

Easy invoice app

Meer informatie

Bent u geïnteresseerd en wilt u graag meer informatie? Dan kunt u contact opnemen met sales afdeling op ons kantoor te Ede. Wij informeren u graag over onze oplossingen en de mogelijkheden voor uw organisatie. Bel met 0318-648748 of stuur een e-mail naar info@easysystems.nl.

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!