Digitale Factuurverwerking in combinatie met Unit4 Financials (Coda)

Factuurverwerking en ordermatching i.c.m. Unit4 Financials (Coda)

Het traditionele proces voor het verwerken van facturen is vaak tijdrovend en verloopt gecompliceerd. Het management heeft niet of nauwelijks inzicht in dit proces en doordat de gegevens op een factuur vaak minimaal twee keer worden ingevoerd is de kans op fouten groter.

Dit kan efficiënter en dus goedkoper. Met Easy Invoice bieden wij u een passende oplossing voor het geautomatiseerd verwerken van uw inkomende facturen. Of ze nu op papier, digitaal als pdf of elektronisch als XML factuur binnenkomen.

Download hier het stappenplan voor Easy Invoice.

Download Stappenplan

Easy Invoice en Unit4 Financials

UNIT4 Financials (voorheen Coda) is een web-based ‘Best-of-Breed’ toepassing voor financieel management. Ter aanvulling op de basisfunctionaliteit van Unit4 Financials, bieden wij met Easy Invoice dé oplossing voor het geautomatiseerd verwerken van uw facturen. Op basis van de opgedane ervaring bij onze Unit4 Financials klanten (bijv. EMO) biedt Easy Systems een standaard en bewezen interface met vele mogelijkheden.

De oplossing stelt u in staat om het integrale proces van factuurverwerking te automatiseren. Dit kan van ontvangst tot aan betaalbaarstelling in Unit4 Financials, maar kan ook modulair worden aangeboden. Easy Invoice is zowel On-Premise als in de Cloud af te nemen. Met Easy Invoice als facturenportaal heeft u 100% inzicht en controle over uw facturenstroom.

Gratis adviesgesprek aanvragen

De uitgebreide mogelijkheden van de succesvolle combinatie van Unit4 Financials en Easy Invoice bieden u o.a. de volgende voordelen:

  • Bewezen standaard interface met Unit4 Financials
  • Ontvangen en geautomatiseerd verwerken van facturen met intelligente herkenningssoftware
  • Automatisch boekingvoorstellen genereren vanuit stamdata in Unit4 Financials
  • Eenvoudige voorregistratie, update, boeking en betaalbaarstelling in intray en books (Unit4 Financials) vanuit Easy Invoice
  • Matchen van facturen met bestellingen en leveringsprestaties. Dit matchen gebeurt volledig geautomatiseerd. Bij afwijkingen wordt met behulp van workflow de factuur naar de budgethouder(s) toegestuurd
  • Terugkoppeling van documentnummer en betalingsdatums uit Unit4 Financials naar Easy Invoice
  • De stamdata uit Unit4 Financials (elementen structuur, validaties) blijft leidend
  • Het boekingsscherm, en dus alle velden, van Easy Invoice zijn gelijk aan die in Unit4 Financials

Voordelen Easy Invoice

Overige voordelen van Easy Invoice zijn:

  • Standaard interface met Unit4 Financials
  • Af te stemmen op uw bedrijfsprocessen (parameters en configuratie)
  • Facturen hoeven niet meer geprint het hele bedrijf door, waardoor;
  • Facturen niet meer kwijt kunnen raken tijdens het goedkeuringsproces
  • Goedkeuring op factuur of regelniveau (incl. eventuele autorisaties)
  • 24/7 inzicht in uw facturenstroom en de status van een factuur
  • Facturen worden sneller verwerkt en dus betaald, waardoor betalingskortingen gerealiseerd kunnen worden
  • Stambestanden centraal op 1 plek (binnen financieel pakket)
  • Automatische procesbewaking (reminders etc.)
  • Volledig web-enabled
  • Ieder bedrijf in een andere database (beveiliging)
  • Persoonlijk digitaal archief wat het opzoeken van facturen makkelijker maakt
  • Factuurafbeelding in financieel pakket
  • Integratie met DMS
  • Automatische Ordermatching van de goederenfacturen

Neem contact op

De app van Easy Invoice

Wilt u niet gebonden zijn aan een werkplek om uw facturen te kunnen bekijken, te retourneren of goed te keuren? Dat kan met de app van Easy Invoice. Klik verder om meer te lezen over deze handige applicatie, waarmee u 24/7, waar u ook bent inzicht heeft in uw facturenstroom. Snel, gemakkelijk en altijd bereikbaar.

Klanten die werken met Easy Invoice i.c.m. Unit4 Financials

Verschillende van onze klanten maken gebruik van de combinatie Easy Invoice en Unit4 Financials. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:

Meer informatie

Bent u geïnteresseerd en wilt u graag meer informatie? Dan kunt u contact opnemen met sales afdeling op ons kantoor te Ede. Wij informeren u graag over onze oplossingen en de mogelijkheden voor uw organisatie. Bel met 0318-648748 of stuur een e-mail naar info@easysystems.nl.

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!