Geautomatiseerde factuurverwerking

Het traditionele proces voor het verwerken van facturen is vaak tijdrovend en verloopt gecompliceerd. Het management heeft niet of nauwelijks inzicht in dit proces en doordat de gegevens op een factuur vaak minimaal twee keer worden ingevoerd is de kans op fouten groter. Dit kan efficiënter en dus goedkoper. Met Easy Invoice bieden wij u een passende oplossing voor het geautomatiseerd verwerken van uw inkomende facturen.

Gratis advies over uw factuurverwerking?    VRIJBLIJVEND ADVIES

 

Wat is geautomatiseerde factuurverwerking?

Het woord zegt het eigenlijk al. Geautomatiseerde factuurverwerking automatiseert het proces van binnenkomst van een factuur tot aan de betaling. Het eventueel matchen en het circuleren, controleren en goedkeuren is hier in opgenomen.

Hoe werkt geautomatiseerde factuurverwerking?

Indien u nog papieren en/of PDF facturen ontvangt, zorgt onze OCR software ervoor dat al uw arbeidsintensieve handelingen met betrekking tot het invoeren (scannen en herkennen) van inkomende facturen geautomatiseerd wordt. De facturen worden vervolgens door de OCR software automatisch doorgezet naar Easy Invoice, onze oplossing voor digitale factuurverwerking. Ontvangt u al XML facturen? Deze worden direct doorgezet naar Easy Invoice. Easy Invoice is een facturenportaal wat gekoppeld wordt aan uw financiële (ERP) applicatie. Met deze web based oplossing kunt u al uw inkomende facturen elektronisch behandelen en verwerken. Met Easy Invoice heeft u 100% controle over uw factuurstroom.

Het factuurverwerkingsproces
Factuurverwerking proces

ERP-onafhankelijke software

Easy Invoice is ERP onafhankelijk. Wij hebben ervaring met o.a. Exact (Globe/Financials/Online), AccountView, MS Dynamics NAV/AX, SAP, IFS, Coda, Isah, iScala, Afas, Fimacs/ Rimses, Oracle, Unit4, Reflex en Handsoft.

Wat zijn de voordelen van geautomatiseerde factuurverwerking?

    • Verlaging van de verwerkingskosten per factuur;
    • Verhoging van de efficiëntie -> meer werk verzetten in minder tijd;
    • Een digitaal archief. Dus geen archiefkasten en rondslingerende papieren meer;
    • Automatische ordermatching van de goederenfacturen;
    • Te integreren met alle financiële- en ordersystemen;
    • Bekijk alle voordelen.

De app van Easy Invoice

Wilt u niet gebonden zijn aan een werkplek om uw facturen te kunnen bekijken, te retourneren of goed te keuren? Dat kan nu met de app van Easy Invoice. Klik verder om meer te lezen over deze handige applicatie, waarmee u 24/7, waar u ook bent inzicht heeft in uw facturenstroom. Snel, gemakkelijk en altijd bereikbaar.

Wilt u meer informatie over onze app?  INFORMATIE OVER EASY APP

Contractmanagement met Easy Contract

Easy Invoice biedt de mogelijkheid tot uitbreiding met de module Easy Contract. Easy Contract is een contract management oplossing die u helpt uw contracten centraal te beheren, u op tijd een seintje geeft wanneer uw contract opgezegd dient te worden of aan verlenging toe is én contractfacturen matched aan bijbehorende contracten. Easy Contract kan volledig geïntegreerd worden in Easy Invoice, waardoor de facturen die onder een specifiek contract vallen ook aan desbetreffende contract kunnen worden gekoppeld.

Meer informatie

Wilt u graag wat meer informatie? Download dan nu onze gratis infographic of lees onze case studies.

Benieuwd naar de mogelijkheden van geautomatiseerde factuurverwerking voor u?

Laat u adviseren