Digitale Factuurverwerking in combinatie met Wholesale

Digitale Factuurverwerking in combinatie met Wholesale

Het traditionele proces voor het verwerken van facturen is vaak tijdrovend en verloopt gecompliceerd. Het management heeft niet of nauwelijks inzicht in dit proces en doordat de gegevens op een factuur vaak minimaal twee keer worden ingevoerd is de kans op fouten groter.

Dit kan efficiënter en dus goedkoper. Met Easy Invoice bieden wij u een passende oplossing voor het geautomatiseerd verwerken van uw inkomende facturen. Of ze nu op papier, digitaal als pdf of elektronisch als .xml factuur binnenkomen.

Download hier het stappenplan voor Easy Invoice.

DOWNLOAD STAPPENPLAN     Bekijk WEBINAR

Easy Invoice in combinatie met Wholesale

Easy Invoice is het facturenportaal dat gekoppeld wordt aan Wholesale. Met deze web based oplossing kunt u inkomende (digitale) facturen elektronisch verwerken. Easy Systems biedt tevens een intelligente factuurherkenningsoplossing waarmee u uw inkomende facturen geautomatiseerd kunt ontvangen en herkennen. Met Easy Invoice heeft u 100% controle over uw facturenstroom.

Easy Invoice is in staat om zowel de kosten als de orderfacturen geautomatiseerd te verwerken waarbij Easy Invoice volledig geïntegreerd is met Wholesale. Onze klanten o.a. Arcus maakt gebruik van Easy Invoice i.c.m. Wholesale. Waarbij Arcus tevens gebruik maakt van het automatisch matchen van de orderfacturen op regelniveau in Easy Invoice. Zij hebben gekozen voor digitale factuurverwerking met Easy Invoice i.c.m.Wholesale. Hierbij zijn de kenmerken en voordelen die de workflow applicatie biedt vaak doorslaggevend:

  • Standaard interface met Wholesale
  • Gecertificeerde interface
  • Het boekingsscherm, en dus alle velden van Easy Invoice, zijn gelijk aan die in Wholesale
  • Easy Systems houdt rekening met eventuele nieuwe versies van Wholesale, zodat de interface met Easy Invoice altijd gewaarborgd is
  • De data uit Wholesale is leidend en wordt overgenomen door Easy Invoice, waardoor er geen dubbele data ontstaat
  • Easy Invoice ondersteunt de gewenste processen voor het verwerken van kosten/orderfacturen:
    – Registreren van een factuur met een betaalblokkade
    – Verwijderen betaalblokkade
    – Updaten boeking in Wholesale
    – Meesturen van de URL naar Wholesale
    – Automatisch matchen van facturen op regel en/ of kopniveau

Gratis adviesgesprek aanvragen

 Voordelen Easy Invoice

Overige voordelen van Easy Invoice zijn:

  • Af te stemmen op uw bedrijfsprocessen (parameters en configuratie)
  • Facturen hoeven niet meer geprint het hele bedrijf door
  • Facturen raken niet meer kwijt tijdens het goedkeuringsproces
  • Goedkeuring op factuur of regelniveau (incl. eventuele autorisaties)
  • 24/7 inzicht in uw facturenstroom en de status van een factuur
  • Facturen worden sneller verwerkt en dus betaald, waardoor betalingskortingen gerealiseerd kunnen worden
  • Stambestanden centraal op 1 plek (binnen financieel pakket)
  • Automatische procesbewaking (reminders etc.)
  • Volledig web-enabled
  • Ieder bedrijf in een andere database (beveiliging)
  • Persoonlijk digitaal archief wat het opzoeken van facturen makkelijker maakt
  • Factuurafbeelding in financieel pakket
  • Automatische Ordermatching van de goederenfacturen, ook op regelniveau

De app van Easy Invoice

Wilt u niet gebonden zijn aan een werkplek om uw facturen te kunnen bekijken, te retourneren of goed te keuren? Dat kan nu met app van Easy Invoice. Klik verder om meer te lezen over deze handige applicatie, waarmee u 24/7, waar u ook bent inzicht heeft in uw facturenstroom. Snel, gemakkelijk en altijd bereikbaar.

Easy invoice app

Klanten die werken met Wholesale

Verschillende van onze klanten maken gebruik van de combinatie Easy Invoice en Wholesale/Financials. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:

Bent u geïnteresseerd en wilt u graag meer informatie? Dan kunt u contact opnemen met sales afdeling op ons kantoor te Ede. Wij informeren u graag over onze oplossingen en de mogelijkheden voor uw organisatie. Bel met 0318 648 748 of stuur een e-mail naar info@easysystems.nl.

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!