Digitale Factuurverwerking in combinatie met Microsoft Dynamics 365

Digitale Factuurverwerking in combinatie met Microsoft Dynamics 365 Business Central en Finance & Operations

Het traditionele proces voor het verwerken van facturen is vaak tijdrovend en verloopt gecompliceerd. Het management heeft niet of nauwelijks inzicht in dit proces en doordat de gegevens op een factuur vaak minimaal twee keer worden ingevoerd is de kans op fouten groter.

Dit kan efficiënter en dus goedkoper. Met Easy Invoice bieden wij u een passende oplossing voor het geautomatiseerd verwerken van uw inkomende facturen. Of ze nu op papier, digitaal als pdf of elektronisch als .xml factuur binnenkomen.

Stappenplan Easy Invoice en Microsoft Dynamics 365

Download hier het stappenplan voor Easy Invoice i.c.m. Microsoft Dynamics 365.

DOWNLOAD STAPPENPLAN     Bekijk WEBINAR

Easy Invoice en Microsoft Dynamics 365

Easy Invoice heeft een interface met MS Dynamics 365. Met onze SaaS oplossing kunt u inkomende (digitale) facturen elektronisch verwerken. Easy Systems biedt tevens een intelligente factuurherkenningsoplossing waarmee u uw inkomende facturen geautomatiseerd kunt ontvangen en herkennen. Met Easy Invoice heeft u 100% controle over uw facturenstroom.

Easy Systems heeft verschillende tevreden klanten in haar portfolio die gebruik maken van Easy Invoice in combinatie met Microsoft Dynamics 365. De kenmerken en voordelen die de workflow applicatie biedt, zijn hierbij vaak doorslaggevend:

  • Easy Invoice als SaaS oplossing
  • Het boekingsscherm, en dus alle velden, van Easy Invoice is gelijk aan die in Microsoft Dynamics 365
  • Easy Systems houdt rekening met eventuele nieuwe versies van MS Dynamics 365, zodat de interface met Easy Invoice altijd gewaarborgd is
  • De data uit Microsoft Dynamics 365 is leidend en wordt gebruikt in Easy Invoice, waardoor er geen dubbele data ontstaat
  • One-stop-shop; een bewezen standaard interface én de oplossing Easy Invoice. Één partij die u ontzorgt tijdens de implementatie en daarna
  • Uitgebreide mogelijkheden zoals; betaalstatus / meesturen URL / meerdere momenten van export mogelijk

Voordelen Easy Invoice

Overige voordelen van Easy Invoice zijn:

  • Af te stemmen op uw bedrijfsprocessen (parameters en configuratie)
  • Goedkeuring op kop- of regelniveau (incl. eventuele autorisaties)
  • 24/7 inzicht in uw facturenstroom en de status van een factuur
  • Facturen worden sneller verwerkt en dus betaald, waardoor betalingskortingen met leveranciers gerealiseerd kunnen worden
  • Stambestanden centraal binnen MS Dynamics 365
  • Automatische procesbewaking (reminders etc.). Duurt het te lang voor een factuur goedgekeurd wordt? Dan kan deze automatisch geëscaleerd worden naar een volgende budgethouder.
  • Persoonlijk digitaal archief wat het opzoeken van facturen makkelijker maakt
  • Hyperlink in MS Dynamics 365 naar alle factuurinformatie binnen Easy Invoice

Gratis adviesgesprek aanvragen

De app van Easy Invoice

Wilt u niet gebonden zijn aan een werkplek om uw facturen te kunnen bekijken, te retourneren of goed te keuren? Dat kan nu met de mobiele app van Easy Invoice. Klik verder om meer te lezen over deze handige applicatie, waarmee u 24/7, waar u ook bent inzicht heeft in uw facturenstroom. Snel, gemakkelijk en altijd bereikbaar.

Klanten die werken met Easy Invoice i.c.m. MS Dynamics 365

Verschillende van onze klanten maken gebruik van de combinatie Easy Invoice en Microsoft Dynamics 365. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:

Meer informatie

Bent u geïnteresseerd en wilt u graag meer informatie? Dan kunt u contact opnemen met sales afdeling op ons kantoor te Ede. Wij informeren u graag over onze oplossingen en de mogelijkheden voor uw organisatie. Bel met 0318-648748 of stuur een e-mail naar info@easysystems.nl.

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!