Digitale Factuurverwerking in combinatie met Unit4 Multivers Groothandel (Extended)

Het traditionele proces voor het verwerken van facturen is vaak tijdrovend en verloopt gecompliceerd. Het management heeft niet of nauwelijks inzicht in dit proces en doordat de gegevens op een factuur vaak minimaal twee keer worden ingevoerd is de kans op fouten groter.

Dit kan efficiënter en dus goedkoper. Met Easy Invoice bieden wij u een passende oplossing voor het geautomatiseerd verwerken van uw inkomende facturen. Of ze nu op papier, digitaal als pdf of elektronisch als .xml factuur binnenkomen.

Download hier het stappenplan voor Easy Invoice.

DOWNLOAD STAPPENPLAN     Bekijk WEBINAR

Easy Invoice in combinatie met Unit4 Multivers Groothandel

Easy Invoice is de factuurverwerkingssoftware die gekoppeld wordt aan Unit4 Multivers Groothandel (voorheen Unit4 Multivers Extended). Met deze web based oplossing kunt u inkomende (digitale) facturen elektronisch verwerken. Easy Systems biedt tevens een intelligente factuurherkenningsoplossing waarmee u uw inkomende facturen geautomatiseerd kunt ontvangen en herkennen. Met Easy Invoice heeft u 100% controle over uw facturenstroom.

Easy Invoice is in staat om zowel de kosten als de orderfacturen geautomatiseerd te verwerken waarbij Easy Invoice volledig geïntegreerd is met Unit4 Multivers Groothandel. Onze klanten Versluis BV en Stichting CPNB maken gebruik van Easy Invoice i.c.m. Unit4 Multivers Groothandel. Bij de keuze voor deze combinatie zijn onderstaande kenmerken en voordelen die Easy Invoice biedt vaak doorslaggevend:

  • Standaard interface met Unit4 Multivers Groothandel (U4Invoice)
  • Gecertificeerde interface
  • Het boekingsscherm, en dus alle velden van Easy Invoice, zijn gelijk aan die in Unit4 Multivers Groothandel
  • Easy Systems houdt rekening met eventuele nieuwe versies van Unit4 Multivers Groothandel, zodat de interface met Easy Invoice altijd gewaarborgd is
  • De data uit Unit4 Multivers Groothandel is leidend en wordt overgenomen door Easy Invoice, waardoor er geen dubbele data ontstaat
  • Easy Invoice ondersteunt de gewenste processen voor het verwerken van kosten/orderfacturen:
    – Registreren van een factuur met een betaalblokkade
    – Verwijderen betaalblokkade
    – Updaten boeking in Unit4 Multivers Groothandel
    – Meesturen van de URL naar  Unit4 Multivers Groothandel
    – Automatisch matchen van facturen op regel en/ of kopniveau

Gratis adviesgesprek aanvragen

Voordelen Easy Invoice

Overige voordelen van Easy Invoice zijn:

  • Af te stemmen op uw bedrijfsprocessen (parameters en configuratie)
  • Facturen hoeven niet meer geprint het hele bedrijf door
  • Facturen raken niet meer kwijt tijdens het goedkeuringsproces
  • Goedkeuring op factuur of regelniveau (incl. eventuele autorisaties)
  • 24/7 inzicht in uw facturenstroom en de status van een factuur
  • Facturen worden sneller verwerkt en dus betaald, waardoor betalingskortingen gerealiseerd kunnen worden
  • Stambestanden centraal op 1 plek (binnen financieel pakket)
  • Automatische procesbewaking (reminders etc.)
  • Persoonlijk digitaal archief wat het opzoeken van facturen makkelijker maakt
  • Factuurafbeelding beschikbaar in Unit4 Multivers Groothandel
  • Automatische ordermatching van de goederenfacturen, ook op regelniveau

De app van Easy Invoice

Wilt u niet gebonden zijn aan een werkplek om uw facturen te kunnen bekijken, te retourneren of goed te keuren? Dat kan nu met app van Easy Invoice. Klik verder om meer te lezen over deze handige applicatie, waarmee u 24/7, waar u ook bent inzicht heeft in uw facturenstroom. Snel, gemakkelijk en altijd bereikbaar.

Easy Invoice mobile app

Klanten die werken met Unit4

Verschillende van onze klanten maken gebruik van de combinatie Easy Invoice en Unit4 AW/Financials/Multivers Groothandel. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:

Bent u geïnteresseerd en wilt u graag meer informatie? Dan kunt u contact opnemen met sales afdeling op ons kantoor te Ede. Wij informeren u graag over onze oplossingen en de mogelijkheden voor uw organisatie. Bel met 0318 648 748 of stuur een e-mail naar info@easysystems.nl.

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!