Weg met alle Bonnetjes!

U heeft de verwerking van uw kostenfacturen en inkoopfacturen volledig geautomatiseerd. Facturen komen digitaal binnen, budgethouders tikken de facturen af, en de facturen worden geboekt in uw financieel systeem. Alleen ontvangt u van collega’s nog altijd declaraties door middel van uitgeprinte formulieren en bonnetjes. Hoogste tijd om de automatisering van uw facturenstroom uit te breiden naar uw declaratiestroom!

Geautomatiseerde declaratieverwerking

Laat Easy Systems u het declaratiewerk uit handen nemen. Met onze oplossing voor geautomatiseerde declaratieverwerking, Easy Expense, voeren uw collega’s hun onkosten eenvoudig online in en voegen daar de bijbehorende bonnetjes digitaal aan toe. Bonnetjes kunnen op ieder gewenst moment, dus ook direct bij ontvangst, door uw collega’s met hun mobiel worden ingescand. Zij hoeven de originele bonnetjes dus niet langer meer te bewaren. De declaraties die zij online invoeren worden vervolgens door budgethouders gecontroleerd en gefiatteerd, met hetzelfde gemak waarmee zij nu ook de inkomende kosten- en/of inkoopfacturen met Easy Systems beheren. Easy Expense maakt namelijk gebruik van dezelfde workflow oplossing.

Creditcardbetalingen

Maken uw collega’s ook gebruik van een zakelijke creditcard? Geen probleem. Easy Expense leest de transactiebestanden in die door uw creditcardmaatschappij worden aangeleverd. Wanneer uw collega’s online een declaratie invoeren, dienen zij alleen nog de aangeboden transactiegegevens in Easy Expense te koppelen aan hun declaratie. Zo Easy kan het gaan.

Interesse?

Neem dan gerust contact met ons op. u kunt ons bereiken via 0318 648 748, info@easysystems.nl of laat een berichtje achter via het contactformulier.

Eerst eens van gedachte hierover wisselen?

Vraag een adviesgesprek aan