Easy Systems levert digitale factuurverwerking voor het middenbedrijf in de cloud

Binnen het MKB ziet Easy Systems een toenemende behoefte om de IT kosten te beperken. In veel gevallen wordt gekozen voor het uitbesteden van de IT. Om tegemoet te komen aan deze vraag, kan Easy Systems haar oplossingen vanaf nu ook in de cloud aanbieden.

Door te kiezen voor de genoemde cloud variant kunnen klanten profiteren van onder andere lagere opstartkosten en een zeer snelle ingebruikname. Binnen enkele werkdagen kan namelijk gestart worden met het gebruiken van de web scanapplicatie en de module voor geautomatiseerde factuurverwerking. Inclusief het ontvangen van digitale facturen. Uiteraard wordt bij beide varianten, zoals ook gebruikelijk bij de on-premise oplossingen, gekoppeld met het achterliggende financiële- of ordersysteem (ERP pakket).

“Wij zien dat met name organisaties met lagere factuurvolumes die op zoek zijn naar een cloud oplossing, met bijbehorende kostenvoordelen, zonder in te moeten leveren in functionaliteit voor geautomatiseerde factuurverwerking. We bieden vanuit Easy Systems daarom de combinatie tussen de voordelen van de cloud met een zo hoog mogelijke klantbeleving.” zegt Hans van der Kolk, Sales Manager bij Easy Systems.

Purchase to pay automatisering, ook iets voor u?

Laat u adviseren!