Bedrijven die kozen voor ons purchase to pay-pakket Easy Invoice noemden de onderstaande punten als belangrijkste overwegingen om tot een keuze te komen.

Purchase to Pay top 5

  1. Zorg voor overzicht en optimale vindbaarheid: alle documenten in één systeem.
  2. Koppel uw purchase to pay pakket aan uw eigen ERP-pakket, zodat niet alleen de factuuradministratie, maar ook de betalingen en het voorraadbeheer soepel verlopen.
  3. Een belangrijke purchase to pay best practise is dat de gekozen software zo gebruiksvriendelijk is dat het volledig intuïtief Wanneer een pakket zo eenvoudig is dat het direct op de eerste dag tijdwinst oplevert krijgt u zelfs de meest conservatieve medewerker van uw organisatie enthousiast.
  4. Verbreed uw werkterrein door te kiezen voor een purchase to pay app, zoals de Easy Invoice App.
  5. Kies voor aanvullende modules die de financiële administratie op alle terreinen makkelijker maken, zoals scan-en-herken (ocr) software, contractmanagementsoftware, declaratieverwerkingssoftware inkoopmanagementsoftware en e-facturatiesoftware.

Overstappen naar Purchase to pay-software

Het automatiseren van uw purchase to pay proces levert u diverse voordelen op. Het belangrijkst is dat uw purchase to pay proces soepeler, sneller en zonder handmatige handelingen verloopt.

De automatisering levert u bovendien direct voordeel op in de vorm van een besparing op fte-uren. Wanneer u overweegt over te stappen Easy Invoice kunt u, met behulp van onze besparingscalculator, zelf alvast uitrekenen hoe groot deze besparing voor uw organisatie kan zijn.

Purchase to Pay Best Practice advies

Wilt u weten hoe u in de praktijk het best kunt werken met purchase to pay software? Kom in contact met bedrijven die al eerder de overstap maakten. Bekijk onze tevreden klanten onder Referenties of neem contact op met een van onze adviseurs voor Purchase to Pay-advies.

plan adviesgesprek